Privatlivspolitik

Denne privatlivspolitik beskriver, hvordan nordkirken.dk indsamler, bruger, og beskytter dine data, når du benytter vores hjemmeside og tjenester.

Indsamling af oplysninger

1. Personlige oplysninger

Når du tilmelder dig vores nyhedsbreve eller abonnerer på andre mails via vores Ghost CMS, indsamler vi følgende oplysninger:

• Navn
  • E-mailadresse

2. Analytics data

Vi benytter Plausible Analytics til at indsamle anonymiseret data om brugen af vores hjemmeside. Denne data hjælper os med at forstå, hvordan vores hjemmeside bruges, så vi kan forbedre brugeroplevelsen. Plausible Analytics indsamler ikke personligt identificerbare oplysninger.

Brug af oplysninger

1. Personlige oplysninger

De oplysninger, vi indsamler fra dig, bruges til følgende formål:

• At sende dig vores nyhedsbreve og artikler

2. Analytics data

Anonymiserede data fra Plausible Analytics bruges til at analysere brugsmønstre og forbedre vores hjemmesides funktionalitet og indhold.

Beskyttelse af dine oplysninger

Vi tager sikkerheden af dine personlige oplysninger alvorligt. Vi anvender passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at beskytte dine data mod uautoriseret adgang, tab, misbrug eller ændring.

Databehandlere

Vi anvender følgende databehandlere:

• Hetzner Online GmbH
    Hosting af vores tjenester. Hetzner sikrer høj sikkerhed og overholdelse af databeskyttelsesregler.
  • Plausible Analytics
    Analyse af hjemmesidens brugsmønstre. Plausible Analytics indsamler kun anonymiserede data.
  • MailGun
    Udsendelse af nyhedsbreve og e-mails. MailGun håndterer distributionen af vores nyhedsbreve og sørger for sikker håndtering af dine e-mailoplysninger.

Dine rettigheder

Du har ret til:

• At få indsigt i de personlige oplysninger, vi har om dig.
  • At anmode om rettelse af unøjagtige oplysninger.
  • At anmode om sletning af dine personlige oplysninger.
  • At trække dit samtykke tilbage for fremtidig databehandling.

For at udøve dine rettigheder kan du kontakte os på info@nordkirken.dk

Ændringer i privatlivspolitikken

Vi forbeholder os retten til at opdatere denne privatlivspolitik fra tid til anden. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på denne side, og vi opfordrer dig til at gennemgå politikken regelmæssigt.

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende denne privatlivspolitik, er du velkommen til at kontakte os:

Nordkirken
Ferslevvej 1B